diumenge, 2 de febrer del 2014

El meu 36è aniversari

Al juny va arribar el meu aniversari i vaig tornar a fer un intent de pastís de fondant, aprofitant que havia convidat a la família a sopar.

Aquest em va quedar més xulo, tot i que a la foto Aitor ja n'havia fet de les seves i m'havia arrencat el llaç, a més que la foto està un poc borrossa... però bé...!


I ja que estem, us deixo quatre fotos del sopar! =)

Els entrants,

Sushi d'arròs i salmó:



Xupa-xups de paté amb ametlla caramelitzada i sobresada amb formatge:


Formatge amb codonyat i fruits secs:



Els plats,

Trena de mil fulls amb pernil dorç, formatge, salsitxes i all porro:



Timbalet de pataca i seba caramelitzada amb bolets variats, pernil salat cruixent i crostons de pa:



El postre,

Gelat de cirera:




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada