dissabte, 1 de febrer del 2014

Figuretes amb fondant

La meva segona experiència amb el sucre va arribar amb primera la Pasqua del meu fillolet Aitor. Volia fer-li unes figuretes de fondant d'animalets per a la mona, i vaig començar a buscar vídeos al YouTube per a descobrir com es feien.

N'hi havia molts que t'explicaven com fer el fondant, amb sucre glass i núvols de xuxeries, d'aquells rosa i blancs. Jo em vaig basar amb aquest:


Vaig comprar tint de colors comestibles per internet i m'hi vaig posar. Va ser un desastre!! Aquella pasta enganxosa semblava goma i no podia treure-me-la de les mans de cap manera. Jordi em va haver d'ajudar tirant-me sucre glass mentre jo intentava desempallegar-me'n. Finalment com vaig poder vaig fer una bola i ho vaig deixar un parell de dies embolicada amb paper transparent per veure si enduria un poc, però res! Al final afegint-hi sucre i més sucre glass vaig aconseguir tenir una cosa semblant al fondant i vaig fer les primeres figuretes.

Amb la base ja no em vaig atrevir i vaig comprar un pastís de xocolata ja fet!

Aquí teniu el resultat:


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada